دانلود بازی فوق العاده زیبای سام در شهر عجایب Clover: A Curious Tale

دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود بازی فوق العاده زیبای سام در شهر عجایب Clover: A Curious Tale

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

Clover: A Curious Tale عنوان بازی بسیا زیبایی است که توسط کمپانی Binary Tweed حمایت یافته و استدیوی Blitz Game در نشر آن نیز نقش داشته است. بازی سبک ماجرایی و Arcade دارد که به طور زیبایی مرحله بندی، طراحی و تعبیه شده است. نقش اول این بازی انیمیشنی پسر کوچکی به نام سام است که گویا یکی از شاهزادگان صاحب نام پادشاهی بزرگ بوده است و مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفته است و حال سام قصد انتقام و نابودی دزدان را در سر دارد. مرحله های متنوع که گیمر را به چالش برمی انگیزد، بدین ترتیب که در پشت بام ها، زیرزمین، در جنگل های ترسناک مراحلی فوق العاده جذاب را باید پشت سر بگذارید. بازی به دور از گرافیک بالا بوده و گیم پلی عالی در محیطی ساده را نقطه قوت خود قرار داده است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را که حجم مناسبی نیز دارد وطبق درخواست های مکرر کاربران عزیز را برای اولین بار از وب سایت kill-house دریافت نمائید.

تصاویری از محیط بازی :

Clover: A Curious Tale ScreenShot 1

Clover: A Curious Tale ScreenShot 2

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP / Vista /7
Cpu: Pentium 1 GHz
Ram: 128 MB
Video: 128 MB
DirectX: DirectX  ۹٫۰
Hard Drive: 300 MB

روش تعمیر فایل فشرده :

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

.: نسخه Repack گروه aka.exe :.

.: زبان بازی غیرانگلیسی می باشد :.

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

.: Ashampoo Burning Studio 10 :.

.: UltraISO Premium.v9 :.

.: Alochol 120% :.

.: Winrar 64 Bit :.

.: Winrar 32Bit :.

.: 7Zip :.

:: همان طور که در متن توضیحات ذکر شد، این بازی جزو بازی های درخواستی می باشد ::

:: و به اطلاع تمامی دوستداران رسیده است که بخاطر عدم معروفیت بازی، تنها نسخه موجود ارائه شده است ::

:: همچنین امکان اجرا نشدن نیز وجود دارد، لذا این بازی در لیست بازی های سایت جهت اعمال  پشتیبانی توسط تیم کیل هوس نمی باشد ::


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom